معرفی پرفروش‌ترین پارتیشن های اداری مدرن

استفاده از پارتیشن اداری این روزها خیلی باب شده! چرا که اولا همه افراد به این نتیجه رسیده اند که این دیوارهای کاذب نسبت به دیوارهای آجری، خیلی خیلی مقرون به صرفه‌تر هستند. و ثانیا مدیران به تاثیر مثبت زیبایی فضا در بهبود روحیه کاری کارمندان و افزایش بهره‌وری ایشان ایمان آورده اند. پس شما هم اگر تصمیم دارید به دفتر کارتان سروسامان بدهید و یا به فکر افزایش زیبایی بصری محل کارتان هستید بهتر است از مدل های مدرن و جدید پارتیشن اداری استفاده کنید. مطمئن باشید نصب این پارتیشن ها نه تنها در روحیه کارمندان و کارکنان تاثیر خواهد داشت، بلکه برای خود شما هم از هر لحاظ، سودمند خواهد بود.

مطمئنا الان این سوال را از خودتان پرسیده اید که پارتیشن اداری مدرن کدام مدل پارتیشن است؟! اگر کمی صبور باشید و ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید، پاسخ این سوال را خواهید گرفت.

پارتیشن اداری چیست؟

پارتیشن در اصل نوعی جداکننده است که با استفاده از مواد اولیه مختلف و با بکارگیری دستگاه ها و تجهیزات گوناگون ساخته می‌شود و سپس به وسیله ابزارها و یراق آلات مخصوص در محل مورد نظر نصب می‌شود. این جداکننده ممکن است برای تقسیم کردن فضای داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی و … مورد استفاده قرار بگیرد و یا حتی با اهدافی مثل پوشاندن و پنهان سازی عیوب و زیباسازی فضای بیرونی یا داخلی این اماکن بکار گرفته شود.

پارتیشن اداری همانطور که از نامش پیداست غالبا در محیط های اداری نصب می‌شود. ولی در اماکن تجاری و تفریحی هم کاربرد دارد. این مدل پارتیشن معمولا از شیشه، چوب یا آلومینیوم ساخته می‌شود و ظاهری ساده و شیک دارد و این اصلی‌ترین تفاوت آن با پارتیشن خانگی به حساب می‌آید.

پارتیشن شیشه‌ای؛ مدرن‌ترین پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری بر اساس جنسی که دارند و باتوجه به متریالی که در ساخت آن ها بکار رفته در دسته های مختلف جای می‌گیرند. همانطور که گفته شد این دیوارهای کاذب اکثرا از شیشه، چوب یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که در این میان آن هایی که جنس شیشه‌ای دارند به عنوان جدیدترین و مدرن‌ترین نوع پارتیشن اداری شناخته می‌شوند.

برای این که بدانید پارتیشن اداری شیشه‌ای چیست و چه شکل و شمایلی دارد، شیشه سکوریت هایی که چند سالیست جایگزین درب ورودی مغازه ها و اماکن تجاری و اداری شده اند را تصور کنید. پارتیشن شیشه‌ای نمونه تکامل یافته‌تر این درب هاست که زیبایی و جذابیت بیشتری هم نسبت به آن ها دارد و همچنین کارآمدتر از آن هاست.

این مدل پارتیشن همانطور که از نامش مشخص است، تماما با شیشه ساخته می‌شود و به همین دلیل هم در مقایسه با مدل های چوبی و آلومینیومی یا سنگی، وسعت دید بیشتری دارد و از عبور نور ممانعت نمی‌کند. البته در صورتی که شما بخواهید این وسعت دید کاهش یابد و داخل اتاق ها به طور واضح مشخص نباشد، پارتیشن شیشه‌ای با استفاده از شیشه های رنگی یا مات ساخته خواهند شد. پس از این بابت نگران نباشید چون پارتیشن اداری شیشه‌ای از نظر طرح و رنگ و … واقعا انعطاف پذیر است.

۲ مدل از پرفروش‌ترین پارتیشن های اداری شیشه‌ای

پارتیشن شیشه‌ای در میان مدل های مختلف پارتیشن های اداری، تنوع بالاتری دارد. چرا که این مدل پارتیشن از انواع شیشه ها نظیر شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه های معمولی و به صورت شفاف، مات، رنگی و … ساخته می‌شود. ولی دسته بندی این مدل پارتیشن اداری بر اساس موارد گفته شده، چندان حائز اهمیت نیست. بلکه این فریم دار و بدون فریم بودن این پارتیشن است که روی ظاهر و قیمت آن تاثیر می‌گذارد و همین باعث می‌شود تا پارتیشن اداری فریم لس و پارتیشن اداری فریم دار در میان انواع پارتیشن شیشه‌ای، بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و به اصطلاح بُلد شوند.

با این تفاسیر می‌توان این دو مدل پارتیشن اداری را جزو پرفروش‌ترین پارتیشن های اداری شیشه‌ای دانست. در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهید شد.

پارتیشن اداری فریم لس

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس که به جرات می‌توان آن را محبوب‌ترین پارتیشن اداری دانست، از شیشه هایی با ابعاد نسبتا بزرگ ساخته می‌شود. این شیشه ها با دو روش به صورت عمودی کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند؛ ۱.  به وسیله پروفیل های آلومینیومی خیلی ظریف  ۲. به وسیله یراق آلات مخصوص. حال این که کدام یک از این روش ها بهتر از دیگری است و ارجحیت دارد، به وزن و ابعاد شیشه و سلیقه و بودجه شما بستگی دارد!

پارتیشن فریم لس به لطف داشتن ظاهری ساده و همه پسند برای همه محیط های اداری، تجاری، تفریحی، درمانی و … با هر سبک دکوراسیونی مناسب می‌باشد. این مدل پارتیشن قابلیت ساخت با شیشه های شفاف و هوشمند را دارد بنابراین شما می‌توانید به طور مثال برای اتاق جلسات که به فضایی خصوصی احتیاج دارند از مدل هوشمند آن استفاده کنید.

پارتیشن اداری فریم دار

پارتیشن اداری فریم دار از پانل های شیشه‌ای که دور تا دور آن ها با پروفیل های آلومینیومی قاب گرفته شده است ساخته می‌شود. در نتیجه این مدل پارتیشن از نظر ساختار و شکل ظاهری تفاوت های زیادی با پارتیشن اداری فریم لس دارد.

پارتیشن های فریم دار معمولا برای محیط هایی که سبک دکوراسیون کلاسیک دارند گزینه بهتری هستند. این مدل پارتیشن ها را می‌توان به شکل دوجداره تولید کرد تا از خروج صدا و تبادل انرژی ممانعت کنند. پس برای اتاق هایی از ادارات و سازمان ها که نیازمند آرامش و سکوت هستند نیز مناسب و کاربردی خواهند بود.

خرید پارتیشن اداری فریم لس و فریم دار با قیمت عالی از پارتیشن پرچین

این مطالب را خواندید و با مدرن‌ترین و پرفروش‌ترین پارتیشن اداری آشنا شدید. احتمالا الان تصمیم‌تان را بابت خرید این پارتیشن گرفته اید و می‌خواهید بدانید قیمت آن چند است، ساخت آن چقدر زمان می‌برد و مراحل نصب آن به چه شکل است و … . برای اطلاع از این موارد باید مستقیما با تولیدکننده این مدل پارتیشن در ارتباط باشید. پس توصیه می‌کنیم به سایت پارتیشن پرچین مراجعه نمایید!

پارتیشن پرچین جزو باسابقه های صنعت ساخت پارتیشن در تهران است. این مجموعه با وجود طراحان، کارشناسان و نصابان مجرب و آموزش دیده، بهترین پارتیشن های اداری را متناسب با دکوراسیون محیط و کاربری آن طراحی و تولید کرده و با رعایت اصول و قوانین جهانی آن ها را نصب خواهند کرد.

توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و مجله ساختمان در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.